Gaeta (Gaeto) & Santilli (Santillo)

Posted by Ralph DeFrangesco on July 30, 2013 at 22:43:42:

Italiano seguirà

My Great Grandfather Torino Gaeta (Gaeto), born 2/16/1888 and my Great Grandmother Sabbia Rosa Santilli (Santillo) are both from Fresagrandinaria. They married in 1914 in Bridgeport, Pennsylvania located in the U.S. While growing up they taught me about their hometown of Fresa. I have researched the roots of my heritage and have been looking for any relatives that might currently reside in Fresagrandinaria today.

My fiancé and I have planned a trip to Italy and will be in Fresagrandinaria the weekend of the 20th in September. We would like to have a wedding ceremony to be held in the town of Fresagrandinaria on September 21, if it is possible.

Il mio bisnonno Torino Gaeta (Gaeto), nato 2/16/-classico risalente al 1888 e la mia grande nonna Sabbia Rosa Santilli (Santillo) sono entrambi da Fresagrandinaria. Si sono sposati nel 1914 a Bridgeport, Pennsylvania si trova negli STATI UNITI. Mentre crescendo mi hanno insegnato circa la loro città natale di fragola e. Ho cercato le radici del mio patrimonio e sei alla ricerca di eventuali parenti che risiedono a Fresagrandinaria oggi.

Il mio fidanzato e ho programmato un viaggio in Italia, e sarà a Fresagrandinaria nel fine settimana del 20 settembre. Ci piacerebbe avere una cerimonia che si terrà nella città di Fresagrandinaria il 21 settembre, se è possibile.

Follow Ups

Post a Followup

Subject : Re: Gaeta (Gaeto) & Santilli (Santillo)
Comments:
With "Preview" you can see and, in case, edit your message before you "Post" it.